2008年7月31日

Don't Give Up, You Are Loved

好歌欣賞: Don't Give Up, You Are Loved 不要放棄 因為你是被愛的
Josh Groban
http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI


Don't give up 不要放棄
It's just the weight of the world 這只是來自整個世界的重擔
When your heart's heavy I, I will lift it for you 當你的心情低落時 我,我會幫你分擔
Don't give up 不要放棄
Because you want to be heard 因為你的聲音想要被聆聽
If silence keeps you I, I will break it for you 如果沉默束縛了你 我,我會幫你掙脫

Everybody wants to be understood 每個人都渴望被了解
Well, I can hear you 嗯,我可以聽見你的聲音
Everybody wants to be loved 每個人都渴望被愛
Don't give up 不要放棄
BecauseYou Are Loved 因為你是被愛的

Don't give up 不要放棄
It's just the hurt that you hide 這只是被你隱藏起來的痛
When you're lost inside I, I'll be there to find you 當你內心迷失的時候 我,我將會去尋找你
Don't give up 不要放棄
Because you want to burn bright 因為你想要燦爛地發亮
If darkness blinds you I, I will shine to guide you 如果黑暗使你茫然 我,我將會發光引導你

Everybody wants to be understood 每個人都渴望被了解
Well, I can hear you 嗯,我可以聽見你的聲音
Everybody wants to be loved 每個人都渴望被愛
Don't give up 不要放棄
BecauseYou Are Loved 因為你是被愛的

(You Are Loved)You Are Loved(You Are Loved)Aaaaaahhhhh
你是被愛的 你是被愛的 你是被愛的啊…

Don't give up(Don't give up)It's just the weight of the world(You Are Loved)
不要放棄 不要放棄 這只是來自整個世界的重擔 你是被愛的

You Are Loved(You Are Loved)(Don't give up)
你是被愛的 你是被愛的 不要放棄



英文歌詞引用來源:
http://www.musicweaver.net/groban/lyrics/awake/you-are-loved.html

沒有留言: